شرایط و قوانین کلی بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی بهنیکان

– تنها یک هفته پس از دریافت کالا (زمان درج شده در قسمت پیگیری پستی) امکان درخواست بازگشت کالا وجود دارد. (امکان مرجوعی فقط قبل از نصب کالا می باش)

-تمامی محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی بهنیکان دارای ضمانت “اصالت و سلامت فیزیکی” کالا می باشد.

-درخواست بازگشت کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که کالا نصب نشده باشد، آسیب فیزیکی ندیده باشد و کاملا قابل فروش باشد.

-در صورتی که دلیل مرجوعی صحیح باشد (مثلا رنگ، طرح و یا مدل اشتباه برای مشتری ارسال گردد) اما به کالا آسیب فیزیکی رسیده باشد و نصب شده باشد این کالا قابل مرجوع شدن نخواهد بود. مشتری موظف است قبل از نصب روکش صندلی حتما موارد مربوط به مغایرت رنگ و طرح و سایر قسمت های محصول را بررسی و سپس اقدام به نصب نماید. کالای نصب شده به هیچ عنوان قابل مرجوع شدن نمی باشد.

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بهنیکان جداً، خودداری کنید.

– بعد از دریافت روکش صندلی حتما قبل از نصب تمام قسمت های روکش صندلی را بازدید نمایید تا از صحت و درستی محصول دریافت شده اطمینان حاصل نمایید. زیرا پس از نصب کالا شرایط مرجوعی از بین می رود.

روکش صندلی بعد از نصب به هیچ عنوان قابل بازگشت و مرجوعی نیست.

– هزینه رفت و برگشت کالای مرجوع شده در صورتی که علت مرجوعی سلیقه ای یا انصراف از خرید باشد بر عهده مشتری خواهد بود. (در صورتی که علت مرجوعی مغایرت با محصول سفارش داده شده و یا نقص در کالا باشد هزینه رفت و برگشت کالا با فروشگاه می باشد)

-جهت بازگشت کالا از پست پیشتاز و به صورت پیش کرایه استفاده نمایید. مشتری می بایست کالای مرجوعی را پس از بسته بندی مناسب به اداره پست مراجعه کرده و توسط پست پیشتاز برای فروشگاه ارسال نماید.

– در صورت مرجوعی سلیقه ای هزینه ارسال رفت و برگشت کالا از مبلغ کل کسر خواهد شد.

– زمان بازگشت وجه به مشتری 24 ساعت پس از دریافت کالای مرجوع شده و تایید سلامت کالای مرجوعی توسط فروشگاه می باشد.

-در صورتی که کالای مرجوع شده در مسیر برگشت دچار آسیب دیدگی شود، خسارت آن بر عهده مشتری است.

-در صورتی که مشتری بخواهد پس از دریافت سفارش خود برخی از اقلام سفارش را کنسل کرده و مرجوع نماید و پس از کنسل کردن اقلام، مجموع ارزش خرید به زیر حداقل مبلغ خرید “ارسال رایگان” برسد، سفارش مشمول هزینه ارسال می گردد.