شرایط و قوانین کلی بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتی بهنیکان
– تنها 24 ساعت پس از دریافت کالا (زمان درج شده در قسمت پیگیری پستی) امکان درخواست بازگشت کالا وجود دارد.
-درخواست بازگشت کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که کالا نصب نشده باشد، آسیب فیزیکی ندیده باشد و کاملا قابل فروش باشد.
-در صورتی که دلیل مرجوعی صحیح باشد اما به کالا آسیب فیزیکی رسیده باشد و نصب شده باشد این کالا قابل مرجوع شدن نخواهد بود.
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بهنیکان جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– بعد از تحویل روکش صندلی حتما قبل از نصب تمام قسمت های روکش صندلی را بازدید نمایید تا از صحت و درستی محصول دریافت شده اطمینان حاصل نمایید.
– روکش صندلی بعد از نصب به هیچ عنوان قابل بازگشت و مرجوعی نیست.
شرایط حمل و نقل در بازگشت کالا
– هزینه حمل و نقل کالای مرجوع شده بر عهده مشتری خواهد بود.
-جهت بازگشت کالا از پست پیشتاز و به صورت پیش کرایه استفاده نمایید.
– در صورت مرجوعی سلیقه ای هزینه ارسال کالا از مبلغ کل کسر خواهد شد.