خودرو و ابزار

پخش،خرید و تولید عمده روکش صندلی خودرو (ماشین)

پخش عمده روکش صندلی اتومبیل

پخش عمده بهنیکان به عنوان اولین و بزرگترین پخش و خرید عمده روکش صندلی خودرو به صورت آنلاین اقدام به پخش عمده تزیینات اتومبیل می نماید. در این فروشگاه شما همکاران و مغازه داران گرامی می توانید انواع محصولات روکش صندلی ماشین از برند های مختلف همچون رایکو کاور، شاهسون، مارال، جلوه، هایکو و … در طرح ها و رنگ ها و جنس های مختلف مشاهده و به صورت آنلاین خریداری نمایید. دقیقا مانند یک فروشگاه اینترنتی شما قادر خواهید بود به انتخاب دقیق محصول مورد نظر خود به قیمت تولیدی روکش صندلی نمایید. این بهترین انتخاب برای همارانی است که می خواهند تنوع محصول بالایی را در فروشگاه خود داشته باشند.

جهت خرید عمده روکش صندلی از وب سایت بهنیکان ابتدا حساب کاربری خود را از قسمت ثبت نام تکمیل کنید و سپس جهت فعال سازی حساب همکاران با شماره 09366084196 تماس حاصل فرمایید.

پخش عمده روکش صندلی خودرو

یکی از مزایای خرید عمده از پخش عمده بهنیکان این است که شما همکار ارجمند می توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را به طور کاملا دقیق انتخاب نموده و مدل مورد نظر خود را خریداری نمایید. در صورتی که این نحوه خرید در پخش عمده روکش صندلی خودرو مرسوم نیست و دلیل این موضوع به خاطر تنوع بیش از اندازه این محصول در رنگ، طرح و جنس می باشد. اما در پخش عمده بهنیکان این امکان به راحتی برای همکاران وجود دارد. همچنین ویدیو کاملی از محصولات در سایت قرار داشته که به توضیح کامل در مورد جنس محصولات پرداخته است. در این فروشگاه سعی شده است تا انواع روکش صندلی از جنس های مختلف پارچه کرپ، جودون، مازراتی، مخمل، کتان، کجراه، بلژیکی، چرم و … پوشش داده شود و در اختیار همکاران قرار گیرد. امکان پرداخت در محل نیز برای همکاران وجود دارد. با پرداخت مبلغی به عنوان بیعانه می توانید اقدام به ثبت سفارش نموده و مبلغ را درب مغازه پرداخت نمایید.

 

قیمت عمده روکش صندلی ماشین

فروشگاه بهنیکان اقدام به عرضه لوازم تزیینات ماشین با پایین ترین قیمت نموده است. شما همکار گرامی می توانید انواع قیمت عمده روکش صندلی ماشین از پایین ترین و ارزانترین قیمت تا بالاترین کیفیت را وبسایت ما انتخاب و خریداری نمایید. دقت کنید قیمت این محصول متاثر از موارد مختلفی است که در حین خرید می بایست به آن توجه نمود. جنس پارچه یا چرم مورد استفاده در تولید روکش صندلی در تعیین قیمت آن بسیار تاثیر گذار است. هر چه گرم پارچه بالاتر باشد طبیعتا محصول از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار خواهد بود. انواع پارچه جودون یا همان برزنتی در گرم های مختلفی تولید می گردد که با توجه به وزن آن ها دارای قیمت متفاوتی خواهند بود. همچنین ضخامت چرم مورد استفاده در تولید محصول بسیار موثر است. معمولا چرم های مورد استفاده در تولید روکش از 070 تا 090 می باشد که در نوع درجه یک از 090 استفاده می شود که دارای بالاترین کیفیت است. ضخامت ابر استفاده شده در زیر کار نیز در مشخص شدن قیمت نهایی محصول دخیل است. تراکم ابر نیز در تعیین قیمت اثر گذار است.

خرید عمده روکش صندلی ماشین

بهترین تولیدی روکش صندلی خودرو

در ایران تولیدی های مختلفی اقدام به تولید روکش صندلی خودرو می نمایند که در شهر های تهران، قرچک، ورامین، کرج، اصفهان، شیراز و مشهد مستقر هستند. از جمله بهترین تولیدی روکش صندلی خودرو می توان به رایکو کاور، شاهسون، مارال، جلوه، هایکو اشاره نمود. تولیدی های ذکر شده دارای بالاترین کیفیت در میان انواع تولیدی در ایران می باشد که می توانید با اطمینان خاطر اقدام به خرید از این برند ها نمود. دقت کنید هر چه میزان تکه دوزی در روکش صندلی بیشتر باشد طبیعتا محصول پرکار تر خواهد بود و قیمت تمام شده آن بالاتر می باشد. روکش های پرکار دارای اجرت دوخت بالاتر بوده و ارزشمند تر می باشد. دقت کنید همواره سعی کنید از تولیدی های با سابقه و صاحب برند خرید نمایید.

تولیدی روکش صندلی خودرو

خرید عمده روکش صندلی اتومبیل

خرید عمده روکش صندلی خودرو از پخش بهنیکان بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. زیرا در این فروشگاه تمامی مشخصات مربوط به روکش صندلی اتومبیل از جمله نوع چرم یا پارچه، ضخامت ابر، وزن محصول و … آورده شده است تا شما همکار گرامی بتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. به منظور خرید از پخش بهنیکان شما دقیقا مانند یک خرید اینترنتی ساده می توانید اقدام به خرید عمده روکش صندلی اتوموبیل نمایید. به منظور خرید عمده از وبسایت و مشاهده قیمت های همکاری شما می بایست با ارتباط گیری با کارشناسان ما و پس از تعیین هویت همکاری اقدام به ساخت حساب کاربری همکاری نموده و با ورود به حساب کاربری خود قادر خواهید بود قیمت های همکاری را مشاهده نموده و اقدام به خرید نمایید.  روش های ارسال ما از طریق پست و باربری می باشد.

خرید عمده روکش صندلی اتومبیل

فروش عمده روکش صندلی ماشین (اتومبیل)

پخش بهنیکان برای اولین بار در کشور اقدام به فروش عمده روکش صندلی ماشین به قیمت همکاری نموده است. انواع روکش صندلی خودرو در کیفیت های مختلف و متنوع در برند های مختلف در وبسایت موجود بوده و قابل خریداری می باشد. امکان ارسال محصولاتی به تمامی نقاط کشور و در کوتاهترین زمان ممکن مقدور می باشد. از زمان سفارش دهی تا تحویل مرسوله چیزی در حدود 5 روز زمان می برد. امکان فروش مونوپول نیز برای همکاران وجود دارد. بدین صورت که با ارائه تصاویر محصول به مشتری اقدام به سفارش گیری و اخذ بیعانه از مشتری و پس از آن اقدام به خرید از وبسایت نمایید. ما محصول را در اسرع وقت به دست شما خواهیم رساند. تمامی محصولات موجود در وبسایت دارای ضمانت مرجوعی می باشند تا وقتی که از محصول استفاده نشده باد. در صورتی که این محصول نصب شده باشد به هیچ عنوان امکان مرجوعی وجود ندارد. لذا قبل از استفاده از محصول اقدام به چک نمودن و اطمینان شوید و سپس اقدام به نصب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *